Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 23.04.2024, 08:23

Агрономічненська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Чи потрібен сайт школі?
Всього відповідей: 344
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НУШ

Блог учителів початкових класів  

https://po4atkovaagronomi4ne.blogspot.com

 

З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.

В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник – Поляк О.С.,Савчинська Г.С.) та учні 1-Б класу (класний керівник – Безпрозванна Т.С.). Керівник проекту - директор  - Ануфрієва Н.М.., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи – Ковалько І.Б.

Основними ознаками НУШ є інтеграція предметів, ранкові кола, рух, навчальні ігри, експерименти та багато творчості, відсутність бальної оцінки, натомість  формувальне оцінювання.

НУШ працює за Типовою освітньою програмою початкової освіти під керівництвом Р. Б. Шияна. Особливості типової освітньої програми  полягають у структуруванні змісту початкової освіти за освітніми галузями та представленні його інтегровано в предметах вивчення, що визначені навчальним планом. Запропонована у програмі інтеграція забезпечує умови для формування в молодших школярів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети/об’єкти і явища різнобічно, системно та визначати практичне застосування вивченого.

На виконання наказу МОН України від 23.03.2018 року №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», у класах створено осередки:

·        осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями;

·        змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки, стенди, фліпчарт;

·        осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор, LEGO;

·        осередок творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт;

·        куточок живої природи;

·        осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри , стільцями;

·        дитяча класна бібліотечка;

·        осередок вчителя, оснащений  ноутбуком,  принтером.

Освітній простір в 1 класі організовано таким чином, що учитель може спостерігати за діяльністю дітей в усіх осередках. Дизайн кабінету спрямований на розвиток дитини та мотивацію до навчання. Учні володіють інформацією про тему тижня, знають призначення осередків, вільно спілкуються, працюють в групах, парах.

Навчальний день у НУШ розпочинається ранковими зустрічами, метою яких є створення психологічно комфортної атмосфери в класному колективі та формування в учнів мотивації до навчальної діяльності.

Під час проведення практики ранкової зустрічі відбувається розвиток важливих навичок дітей, серед яких – навички спілкування, академічні і соціальні навички. Крім цього, практика ранкових зустрічей сприяє створенню у класі позитивного настрою та позитивній поведінці

Важливе місце в освітньому процесі займає інтеграція. Інтеграція – це об’єднання різних освітніх галузей в один предмет. У початкових класах НУШ є предмет “Я досліджую світ”, який містить у собі такі галузі знань: природнича, мовно-літературна, математична (обидві частково), соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, інформатична.

У рамках реформи «Нова українська школа» усі перші класи одержали безкоштовні набори LEGO для використання під час уроків. ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує  моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.

Одним із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства, яка ґрунтується на тісній співпраці, спілкуванні, взаємодії  між учнем, учителем і батьками.

 Батьки учнів нашої школи тісно співпрацюють з учителями  у такий спосіб:

        беруть участь у постійному діалозі, у тому числі –  під час ранкових зустрічей, тренінгів, батьківських зборів, круглих столів, конференцій тощо;

        організовують додаткову комунікацію («батьківські зустрічі», обміни книжками та іграми);

        допомагають в організації виховних заходів, проведенні класних і позашкільних занять, є учасниками уроків, конкурсів, змагань.

Коли батьки беруть участь у шкільних заходах, співпрацюють з учителем, дитина бачить, що всі значимі для неї дорослі піклуються про неї. Відтак зростає мотивація до навчання, самоповага.

Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу.

Учні першого класу навчаються за тематичними тижнями:

Тиждень 1. Тема тижня: «Я – школяр»

Тиждень 2. Тема тижня:«Мій/наш клас»

Тиждень 3. Тема тижня:«Мої друзі»

Тиждень 4. Тема тижня:«Моє довкілля»

Тиждень 5. Тема тижня:«Осінь»

Тиждень 6. Тема тижня: «Я і моя Батьківщина»

Тиждень 7. Тема тижня: «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»

Тиждень 8. Тема тижня: «Техніка, яка допомагає»

Тиждень 9. Тема тижня: «Ігри»

Тиждень 10. Тема тижня: «Театр»

Тиждень 11. Тема тижня: «Мода»

Тиждень 12. Тема тижня: «Пригоди крапельки»

Тиждень 13. Тема тижня: «Зима»

Тиждень 14. Тема тижня: «Таємниці космосу»

Тиждень 15. Тема тижня: «Подорожуємо в часі»

Тиждень 16. Тема тижня: «Зимові свята»

Тиждень 17. Тема тижня: «Світ захоплень»

Тиждень 18. Тема тижня: «Я – мандрівник»

Тиждень 19. Тема тижня: «Ми – дослідники. Ми – винахідники»

Тиждень 20. Тема тижня: «Спорт»

Тиждень 21. Тема тижня: «Мої улюблені книги»

Тиждень 22. Тема тижня: «Транспорт»

Тиждень 23. Тема тижня: «Професії»

Тиждень 24. Тема тижня: «Час»

Тиждень 25. Тема тижня: «Весна»

Тиждень 26. Тема тижня: «Весняні свята. Великдень»

Тиждень 27. Тема тижня: «Навіщо їсти»

Тиждень 28. Тема тижня: «Світ рослин»

Тиждень 29. Тема тижня: «Світ тварин»

Тиждень 30. Тема тижня: «Веселка»

Тиждень 31. Тема тижня: “Моя родина” 

Тиждень 32. Тема тижня: “Ми —українці. Ми—європейці”   

Тиждень 33. Тема тижня: “Літо”

 

Учні 2 класів працюють за темами місяця

Тема: «Зміни»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Які зміни відбулися зі мною впродовж року? Що змінилося у школі? Від чого залежать зміни у природі?  Які зміни залежать від мене, а які ні?

Тема: «Способи пізнання»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Що я знаю про себе? Звідки я можу дізнатися про свою родину? Як відрізнити фантазії/вигадки та реальність? Чому важливо навчитися розрізняти мову символів? Як позначки на товарах можуть застерегти від небезпеки? Як виявити небезпеку за допомогою знаків у приміщенні та на вулиці? Що допомагає мені досліджувати природу? Як досліджувати природні об’єкти (Сонце, воду, повітря, ґрунт) і фізичні явища?  Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті?

Тема: « Територія»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : як, оберігаючи своє, зберегти наше? За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни? Чим багатий мій рідний край? Як зберегти кордони особистого простору у взаєминах з іншими?

Тема: «Спільнота»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями :  Що може об’єднати спільноту? Краще разом чи поодинці? Як налагоджувати гарні стосунки? Чи може існувати спільнота без правил і законів?  Як поводитися в ситуації ворожого ставлення до мене, у разі загрози?  Як стають героями? Хто для мене є героєм? Чи кожен може стати героєм? Які спільноти є у природі? Як ми впливаємо на природу? Що об’єднує українців (традиції, культура, мова)? Як залишитися собою серед інших у спільноті?

Тема: « Вартість і цінність»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі (життя, здоров’я, безпека, батьки, Батьківщина)? Що корисного ти можеш зробити для спільної справи? Чим цінний кожен із нас? Чи все у природі має цінність? Чи можуть природні цінності зникнути? Чи завжди коштовне є цінним? Що не можна купити за гроші? Чи можу я створювати цінності?

Тема: « Хочу-можу-треба»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Які бажання бувають у людей? Чи є різниця між мрією і бажанням? Чи може мрія змінити життя людини? Чи може людина жити без бажань? Що потрібно для того, щоб здійснювати бажання? Чи завжди варто це робити? Як природа обмежує людські бажання? Чи слід обмежувати бажання? Чому не можна жити без правил? Що буде, якщо їх недотримуватися? Чи може бажання нашкодити?

Тема: « Ідеї-винаходи-відкриття»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Для чого людина робить винаходи? Які ідеї підказала людям природа?  Як з’являються ідеї винаходів? Яка різниця між винаходом і відкриттям? Кому належать винаходи? Чим можуть бути небезпечні деякі винаходи й відкриття для людства та довкілля (комп’ютери, побутові прилади, електричний струм)?  Чи можу я бути винахідником?  Які винаходи можуть покращити життя мого класу?

Тема: « Рух і час»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Як пов’язані рухи та життя людини? Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати у часі? Чи є у природі щось, що не рухається? Чи пов’язаний час із рухом? Які рухи свідчать про пробудження природи?  Чому рух є ознакою життя?

Тема: «Все пов’язано з усім»

Протягом тематичного місяця учні працювали над такими проблемними питаннями : Чому піклування про власне життя є особистою відповідальністю кожного? Що мені допомагає, а що заважає в налагоджені контактів з іншими? Чому господарювати у природі людина має відповідально? Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві/природі? Як зміни в природі можуть вплинути на мої плани?  Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz