«Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти – результати та актуальні проблеми впровадження»
Засідання педагогічної ради у формі проблемного стола
Мета засідання педагогічної ради - розглянути результати роботи педагогічного колективу з упровадження державних стандартів, визначити причини появи труднощів; шукати шляхи і способи їх подолання.
Підготовка засідання педагогічної ради
- Створення творчих груп «Реалізуємо державний стандарт».
Робота у творчих групах передбачає:
- вивчення теорії, педагогічного досвіду;
- пошук варіантів вирішення проблеми;
- дослідження;
- відвідування уроків;
- підготовка пропозицій, рішень;
- підготовка виступу представника від групи.
Хід педради.
- Доповідь заступника директора школи з навчально-виховної роботи Сапожник З.В.:
«Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в Агрономічненській СЗШ І-ІІІ ст.»
Освітня галузь «Мова та література»
- Формування стійкої мотивації до вивчення української мови, виховання
відчуття краси й виразності рідного слова, поваги до українського мови
( вчитель української мови та літератури Гареник Л.В.)
Освітня галузь «Суспільствознавство»
- Формування в учнів національних та загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення та поваги до інших народів, правової свідомості, економічного мислення
(вчитель правознавства, історії Абдурашитова Т.М.).
Освітня галузь «Математика»
- Інтелектуальний розвиток учнів (логічне мислення і просторова уява, алгоритмічна, інформаційна та графічна культура, пам'ять, увага, інтуїція (вчитель математики Сірак С.В.)
Освітня галузь « Природознавство»
- Формування інформаційних компетенцій на уроках географії
(вчитель географії Гончарук О.Г.)
Освітня галузь «Мистецтво»
- Виховання в учнів ціннісного ставлення до дійсності і творів мистецтва,
збагачення емоційно-почуттєвої сфери, виховання здатності до художньої самореалізації, потреби в мистецькій самоосвіті,
( вчитель музичного мистецтва Смашнюк Н.М.)
Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»
- Надання учням загальних знань і формування вмінь збереження власного здоров’я, оволодіння способами розвитку фізичних якостей та вдосконалення функціональних можливостей (вчитель фізичного виховання Теплицький С.І.);
- Формування в учнів свідомого ставлення до свого життя й здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки, формування здоров’язбережувальної компетентності (вчитель основ здоров’я Островська В.М.).
Освітня галузь «Технології»
- Використання комп’ютерних технологій на уроках інформатики
(вчитель інформатики Мошняков М.А.).
- Обговорення :
А. Державний стандарт – чинні підручники.
Аналізуються вимоги до сучасного підручника:
- доступна для учнів певного віку мова:
- відповідність кількості структурних одиниць підручника кількості годин за навчальним планом:
- досконалий методичний апарат;
- наявність допоміжного апарату(предметний покажчик, словник, таблиці тощо).
Б. Державний стандарт - розподіл годин на вивчення програмового матеріалу.
В. Державний стандарт - матеріальна база кабінетів фізики, хімії, біології для експерименту й практичних робіт за програмою.
Г. Державний стандарт - методична література для вчителя.
- Суперечність між вимогами державного стандарту й умовами їх реалізації ( учителі школи).
- Проведення відкритих уроків у 5-8-х класах (керівники МО);
- Дослідження якості знань учнів які навчаються за новим держстандартом (заступник директора школи з навчально- виховної роботи Сапожник З.В.).
|