Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 07:33

Агрономічненська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Трудове навчання (5 - 9) [4]
Уроки, роздатковий матеріал, проекти та рекомендації до оформлення проектів.
Мої файли [3]
Технології (10 - 11) [5]
Уроки, роздатковий матеріал, проекти та рекомендації до виготовлення документації до проектів
Креслення [0]
Теоретичні та практичні завдання для виконання креслень, технічних рисунків, ескізів.
Інформатика та ІКТ [0]
Уроки, роздатковий матеріал, рекомендації до виконання практичних завдань
Молодша школа [3]
Інформація для учителів, батьків, учнів 1-4 класів
ЗНО [0]
Допомога майбутньому абітурієнту для підготовки до ЗНО
Англійська мова [1]
Англійська мова
Шкільна психологічна служба [9]
Шкільна психологічна служба
Початкова освіта [0]
Початкова освіта
Класний керівник [1]
класний керівник
Методична робота [1]
Методична робота, педагогічні читання, педагогічна рада
Виховна робота [0]
Наше опитування
Чи потрібен сайт школі?
Всього відповідей: 344
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти – результати та актуальні проблеми впровадження
29.02.2016, 23:39

«Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти – результати та  актуальні проблеми впровадження»

Засідання педагогічної ради у формі проблемного стола

Мета засідання педагогічної ради -  розглянути результати роботи педагогічного колективу з упровадження державних стандартів, визначити причини появи труднощів; шукати шляхи і способи їх подолання.

Підготовка засідання педагогічної ради

  1. Створення  творчих груп «Реалізуємо державний стандарт».

Робота у творчих групах передбачає:

  • вивчення теорії, педагогічного досвіду;
  • пошук варіантів вирішення проблеми;
  • дослідження;
  • відвідування уроків;
  • підготовка  пропозицій, рішень;
  • підготовка виступу представника від групи.

Хід педради.

  1. Доповідь  заступника директора школи з навчально-виховної роботи Сапожник З.В.:

«Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в Агрономічненській СЗШ І-ІІІ ст.»

Освітня галузь «Мова та література»

  1. Формування  стійкої мотивації до вивчення української мови, виховання

відчуття краси й виразності рідного слова, поваги до українського мови

 ( вчитель української мови та літератури Гареник Л.В.) 

Освітня галузь «Суспільствознавство»

  1. Формування в учнів  національних та загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення та поваги до інших народів, правової свідомості, економічного мислення

 (вчитель правознавства, історії Абдурашитова Т.М.).

Освітня галузь «Математика»

  1. Інтелектуальний розвиток учнів (логічне мислення і просторова уява, алгоритмічна, інформаційна та графічна культура, пам'ять, увага, інтуїція (вчитель математики Сірак С.В.)

Освітня галузь « Природознавство»

  1. Формування інформаційних компетенцій на уроках географії

 (вчитель географії Гончарук О.Г.)

Освітня галузь «Мистецтво»

  1. Виховання в учнів ціннісного ставлення до дійсності і творів мистецтва,

збагачення емоційно-почуттєвої сфери, виховання здатності до художньої самореалізації, потреби в мистецькій самоосвіті,

 ( вчитель музичного мистецтва Смашнюк Н.М.)

Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»

  1. Надання учням загальних знань  і формування вмінь збереження власного здоров’я, оволодіння способами розвитку фізичних якостей та вдосконалення функціональних можливостей (вчитель фізичного виховання Теплицький С.І.);
  2. Формування в учнів свідомого ставлення до свого життя й здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та  здорової поведінки, формування здоров’язбережувальної компетентності (вчитель основ здоров’я Островська В.М.).

Освітня галузь «Технології»

  1. Використання комп’ютерних технологій на уроках інформатики

(вчитель інформатики Мошняков М.А.).

  1. Обговорення :

А. Державний  стандарт – чинні підручники.

Аналізуються вимоги до сучасного підручника:

  • доступна для учнів певного віку мова:
  • відповідність кількості структурних одиниць підручника кількості годин за навчальним планом:
  • досконалий методичний апарат;
  • наявність допоміжного апарату(предметний покажчик, словник, таблиці тощо).

Б. Державний стандарт -  розподіл годин на вивчення програмового матеріалу.

В. Державний стандарт -  матеріальна база кабінетів фізики, хімії, біології для  експерименту й практичних робіт за програмою.

Г. Державний стандарт -   методична література для вчителя.

  1. Суперечність між вимогами державного стандарту й умовами  їх реалізації ( учителі школи).
  2. Проведення відкритих уроків у 5-8-х класах  (керівники МО);
  3. Дослідження якості знань учнів які навчаються за новим держстандартом   (заступник директора школи  з навчально- виховної роботи Сапожник З.В.).
Категорія: Методична робота | Додав: maxliuda
Переглядів: 967 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz